Aparte hulppost in Jan Ypermanziekenhuis in Ieper tijdens Rally
do 25 juni 2026, 22:34
Het is dit weekend de Rally van Ieper. Er zijn heel wat deelnemers uit tal van landen. Ze verwachten dan ook heel wat volk. Met de hitte willen ze voorbereid zijn. Ze vragen de toeschouwers op om zich te beschermen voor de hitte. Er wordt in het Jan Ypermanziekenhuis een aparte hulppost voorzien om de spoedafdeling te ontlasten.
Het is met de hitte sowieso al druk op de spoed van het Ieperse ziekenhuis.