Roeselare
Brandweer Roeselare oefent morgenavond aan de West Wing Tower
De brandweer plant morgen vrijdag een oefening in Roeselare, dit met hoogtewerkers bij de West Wing Tower. Het zal dus niet gaan om brand maar om een oefening. Die oefening zal ook nog andere vrijdagavonden herhaald worden zodat alle manschappen aan bod kunnen komen.
do 13 november 2025, 18:44