Brugge
Het is nog steeds opletten op de weg na de sneeuw
Het is nog op heel wat wegen opletten na de sneeuw van vanmorgen. Het kan gevaarlijk glad liggen. Heel wat steden en gemeenten roepen hun inwoners op om onnodige verplaatsingen uit te stellen en thuis te blijven. Het openbaar vervoer, thuisverplegers, leveranciers van horecamaterialen en Bpost ondervinden heel wat hinder door het winters weer.
wo 07 januari 2026, 11:49